Z wizytą w urzędzie

W jaki sposób działa Wydział Podatków i Opłat w czasie epidemii?

W czasie trwania stanu epidemii preferujemy kontakt telefoniczny i za pomocą komunikatorów internetowych. Bezpośrednia obsługa jest realizowana w godz. od 8.00 do 15.00. Obsługa mieszkańców odbywa się w wyodrębnionych strefach obsługi klienta.

Infolinia:

12 616 9295; (12 616 9976 - zakładanie kont, w sprawach dotyczących działania KPP).

Przydatne komunikatory i strony internetowe to:

Czy w czasie spotkania wymagane jest zakrycie ust i nosa?

Tak. Obsługiwani będą wyłącznie mieszkańcy, którzy posiadają okryte usta i nos. Osoby, które nie będą posiadały tych zabezpieczeń nie będą obsługiwane.

Czy w czasie stanu epidemii działają kasy urzędowe? Czy w kasie UMK mogę dokonać płatności za pomocą karty płatniczej?

Kasy są czynne i przyjmują wpłaty, jednak w ograniczonych ramach czasowych.

We wszystkich kasach Urzędu Miasta Krakowa istnieje możliwość dokonywania płatności za pomocą kart płatniczych.

Wpłaty bez dodatkowych opłat przyjmowane są w kasach Wydziału Podatków i Opłat zlokalizowanych:

  • al. Powstania Warszawskiego 10 (Centrum Administracyjne)

- od godz. 7.40 do 17.45

  • os. Zgody 2

- od godz. 7.40 do 17.45

  • ul. Wielicka 28a

- od godz. 7.40 do 17.45

  • ul. Nowohucka 1

- od godz. 7.10 do 14.45

  • ul. Grunwaldzka 8

- od godz. 8.00 do 15.30

  • ul. Lubelska 27

- nieczynne